VERZENDING
Nadat je hebt betaald wordt jou bestelling binnen twee tot vijf werkdagen verwerkt. Je bestelling wordt verscheept via PostNL of DHL. Het fijne is dat je geen verzendkosten hoeft te betalen vana 30 euro.
Je ontvangt per mail een verzendbevestiging, zodat je weet dat jouw pakketje onderweg is. Je kunt je pakketje dan dus binnen 1 tot 2 werkdagen verwachten. PostNL en DHL leveren ook op zaterdag en niet op maandag. Soms kan het iets langer duren i.v.m. sorteren en eventuele vertragingen, houdt daar rekening mee. Mocht jij na de verzendbevestging jouw pakketje na 5 werkdagen nog niet ontvangen hebben? Neem dan contact op via de mail of het contactformulier op de webshop, zodat Shanna met je mee kan denken!
RETOURNEREN
Binnen 14 dagen mogen alle producten nog geretourneerd worden (behalve oorbellen i.v.m de hygiëne).
Zodra je bestelling is geleverd, inspecteer je de aankoop om te bepalen of het voldoet aan de overeenkomst. Als de bestelling niet voldoet aan jouw wensen, vind ik dat erg jammer, maar is dat uiteraard geen probleem en mag je het product terug sturen. Wat moet je doen als je jouw product wil terugsturen?
- Je meld dit binnen 14 dagen na ontvangst door een e-mail te sturen naar info@typischshanna.nl. In deze mail vermeld je jouw gegevens en geef je aan. welk product je terug wilt sturen.
- Na het melden van de retour heb je 14 dagen. de tijd om de bestelling te retourneren. Alle producten moeten in de nieuwe, ongebruikte staat verkeren, inclusief labels en verpakkingen. Beschadigde en/of gebruikte items. worden niet aanvaard.
- Na ontvangst van de aanvaarde retourzending wordt het aankoopbedrag van het. product op je rekening teruggestort. Dit duurt maximaal 5 werkdagen. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening en worden niet terug betaald.
Typisch Shanna aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schadeclaims of gevolgschade in welke hoedanigheid onderbouwd als gevolg van het gebruik van haar producten door de consument of derden.
- Als het product gedragen of beschadigd is, wordt de retourzending niet aanvaard.
- Retouren met onvoldoende porto worden niet door ons aanvaard.
- De kosten van retourzending zijn voor de koper, dus jijzelf.
- Het product moet zodanig teruggestuurd worden dat het niet kan beschadigen. Zoals je het product dus ook hebt ontvangen.
- We adviseren om het artikel met track and trace te verzenden, mocht je het met een postzegel verzenden is het eigen risico als het product kwijt raakt.